blabla

alå allihopp sitter hos asena & ruttnar med sabina ahhah medans hon fixar sig sitter jag vid datan o sabina ja vene va hon gör :P ..
haha aa men iaf igår vare den tråkigaste daaaaaaaaaaaaaaaaaaaagen i hela mitt liiiiiiiiv !!!!!!!
vi sitter på två bänkar sen en blondon går förbi sen sara ba; nämen visste nt att det var svennar i byn, hahaha vi sitter typ en halv timme efter dom har gått, sen två tjejer kmr tbx & säger vrf säger ni att det inte får vara blondiner hära så mycket som svartskallar får vara hära sen aa vidare & vidare till slut ja börja säga handen på koran vene vad aså man blir rädd bree :P
aja ska jibb väntar på kossan asena insallah hon blir klar snart -.-
herå kram !!

/ M


bilder från igår :)








BILD 1 ; på mig & sara :) <3
BILD 2;  på oss tre [ sara, jag och asena]
BILD 3; haha oss igen  [ jag, sara & asena :) ]
BILD 4; ja & asena :) <3
BILD 5; på meeeej -.-  ( blå strumpor från ingenstans -.- :$ )


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0