en ledsen j*vel

hej bloggen..
är sjukt jävla orolig.. det gäller min man , chris brown som säger att han är oskyldig till att ha misshandlat ex. flickvännen Rihanna och hotat henne. visst vill man inte tro att det är sant, men om det nu är det tycker till och med JAG att han ska erkänna det. bara det inte slutar med att han sitter bakom galler, så kan JAG betala borgkassan.. I WISH !
menmen så här stod det iallafall i Aftonbladet:
 

Brown: Jag är oskyldig

I morgon ska Rihannas pojkvän Chris Brown upp i rätten. I morgon ska Rihannas pojkvän Chris Brown upp i rätten.

Rihannas pojkvän nekar till misshandeln

LONDON. - I didn't do it.

Rihannas pojkvän Chris Brown tänker förklara sig oskyldig både till misshandel och olaga hot, enligt radaronline.com.

I morgon ska han upp i rätten och meddela sin inställning till brotten som han misstänks för. Det är inte känt om även hans utpekade offer, Rihanna, 21, kommer att vara med i rätten då.

Det var den 8 februari som han misstänks ha misshandlat och hotat Rihanna, bland annat i sin bil, i Los Angeles.

Paret har under de senaste veckorna varit ifrån varandra.

Brown har hållit sig i sin hemstat Virginia och Rihanna på Barbados. 21-åringen har bland annat deltagit i sina farföräldrars firande av sin 50:e bröllopsdag.

- Självklart är jag glad att få ha henne hemma. Det är bra med henne, säger pappa Ronald Flenty till usmagazine.com

"Hon är sig själv igen"

- Det går riktigt bra för henne. Hon är sig själv igen, säger han och svarar så här på frågan om de ska göra något särskilt tillsammans:

- Vi kommer nog att äta lunch.

Browns advokat Mark Geragos har inte velat kommentera.
älskar iaf honom mer än allt, och håller tummarna för honom, i rätten imorn.
/ L


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0