nice day

tja alla besökare.
som rubriken lyder har det varit en jävligt nice dag.
dagen började med lite skola, helt okej. sen efter det drog jag och natha till bandhagen för att hämta nyckel hos hennes daddi. roligt roligt, åka ända till bandhagen för att hämta en nyckel sen hela vägen tillbaka. hehe nej men det var faktiskt roligt. iaf efter det drog vi hem till mig och gjorde vår middag ; hamburgare med pommes. haha det var sista dagen för mig och natha som vi åt onytig mat. och så är vi vegosar med. hela köret liksom. haha men tycker faktskt inte om att man slaktar djuren ... även fast jag åt en kossas ass elr något idag. men man vet ju aldrig, det kanske var det vi åt.
haha nej men nu måste jag packa väskan, för snart ska jag på träning.
och imorn blir det förmodligen grönan, med natha och malin. roligt roligt, har verkligen längtat att dom sa öppna och imorn så öppnar de !
bilder från dagen kommer ikväll
puss på er / lydic

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0