sad day

godmorgon ! iaf för min del. haha vakna för typ en timma sen, och är hur pigg som helst.
jaha, planer för idag ? har träning idag vid fem,tråkigt ja vet menmen.. måste man så måste man.
det var också ett tag jag hade träning. i tisdags var ja på träning sist. känner mig i urform nu ..
har ätit mycket skräpmat den senaste veckan. men nu ska jag faktiskt äta nyttigt ! haha har nämligen bestämt att jag ska bli vego. men ja kommer att äta kebab & hamburgare ibland. asså om ja går ut och äter med vänner och sånt. haha är dum i huvudet, ja vet.. men asså ja tror inte a kommer klara mig utan kebab. eller tro & tro, ja vet att ja inte kommer klara mig..aja nu ska ja gå och äta lunch, sen så får ja skuts till kista av pappsen, där jag ska köpa en mörkblå skinnjacka, till big sis, som fyllde år i veckan. vill köpa jackan till mig själv, men ja vet att hon har velat ha den länge nu.besides, om ja vill så får ja sälvklart låna den. vi delar typ allt med varann.
menmen, nu måste ja dra .
we seen
/L


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0