suuuuuun ! ;D

länge sen jag skrev , men det är för att farsan tog internetkabeln, för att han tycker att jag sitter för ofta vid datan.menmen nu har jag fått tillbaka den.
var på fest i rinkeby igår med malin, som vi i mitt lag hade ordnat.haha dett var fett roligt. jag och malin lärde oss dansa turkiskdans. roligt var det  iallafall. nog om det.
idag har jag och malin vart i kista och shoppat ! haha eller det var hon som shoppade igentligen, jag var mest och hjälpte till. men det var iallafall roligt.
sen vid 6 halv 7 åkte jag hem och malin åkte till hennes farsa i sätra. fan nu kommer jag inte träffa henne på länge.. eller tills på torsdag eller fredag. då tar jag tbanan till sätra. haha nu ska jag kolla på någon film med familjen.
seeya !
s a k n a r  d i g  f e t t  m y c k e t  n a t h a l i j e !  p u s s  p å  d i g <3
/ L

Kommentarer
Postat av: offret nathalije ;D

naw va gullit, ja trodde ni glomt mig, saknarej me sotnos !

2009-04-06 @ 16:43:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0