så,här kommer svar på era frågor ;)

Från susan;
1. hur länge har du och melle känt varandra ? :)
2. vem/vilka e era bästis/bästisar.
3. i vilken enhet går du i haha ? :)
puss <3

Svar:
1. haha vi har känt varann typ 4år, men när vi börja i samma klass börja vi att umgås mera :)
2. Melike: ja har ingen "bästis" direkt, men är bra kompis med alla
Lydia: hawelty är min bästis. har känt henne sens dagis,och hon är en man verkligen kan lita på.
3.haha vi går i samma enhet, 2 

Från anonym:


1.vad heter melle i efternamn?
2.hur många syskon har melle och lydic sammanlagt?
3.är lydic singel ?
4.är melle och lydic bästisar?


svar:
1. haha jag heter Uygur i efternamn
2. haha vi har 7 syskon sammanlagt.
3. haha ja jag är singel,men på g med chris brown ( i wish )
4. nej vi är apor från samma art ;) inte bästisar :)

från ? :

är ni bra kompisar med nathalie och malin ?
vilket basketlag går lydia i ? är ni bra ?
går melle på nån sport ? isånnafall vilken ?
har ni båda killar ?
vilken skola går ni i ?
går ni i samma skola ?
puss och kram älskar er blogg <333

svar:
1. ja absolut :)
2. lydia spelar i ett basket lag som heter Akropol BBK / & haha dom är ju sveriges bästa 95 lag?
3. haha aa ja går på en sport men jag funderar på sluta :/ ja går på fotboll ;)
4. haha vi har bara idoler inte killar, lydia ÄLSKAR chris brown & jag ÄLSKAR Lionel andrés messi :) <3
5. vi går i vinstagård skolan :)
6. ja vi går i samma skola samma klass också ;) 

roligt att du tycker om vår blogg, kram

från Bellan:

1. När började du med basketen?
2. Fovorit mat har Melle? ;D
3. Drömmkillar?
4. Favorit klädsel?
5. Favorit låt? 
 
svar:
1. jag börja spela basket när jag var 7 år typ
2. haha favorit mat är nog Lasange
3. haha dröm och dröm, jag ( Lydic ) ÄR tsm med chris brown,och melle är nog tsm med messi.
4. har inte direkt någon favorit klädsel, melle bär kläder efter väder.. nej skoja men hon bär kläder efter dagar och så. t.ex. om hon ska bråka så har hon mjukis på sig. annars har hon vanligt vis, jeans elr leggins och sånt. hon har inte direkt någon favorit klädsel.
5. jag och melle har inte direkt någon favorit låt, men melle gillar ångest låtar, och jag älskar alla
brown låtar.

 
lydic        och     melle


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0