090426

okej nu är jag hemma igen !
var i barkaby, men det blev inget shopping där för mig. sen vid fyra tiden rullade vi hem och jag mötte natha och åkte upp till vällingby. i vällingby kollade vi efter skor från Stadium, men såklart fanns dom inte kvar ! sen kom malin, och vi började röra oss mot Din sko, där mina skor som jag köpte idag fanns !
sen gick vi till gina tricot, där vi alla tre prövade klänningar som vi ska ha på skolavslutningen. skit fina var dom och ska nog köpa en nån dag nästa vecka.
och nu sitter jag och kollar på reprisen på "så ska det låta", asså kan man seriöst vara kär i någons röst ? för det är jag ! han heter Samuel Ljungblahd, och han är min nya idol ! höhö, som malin brukar skriva .
haha nej men nu har jag inget att skriva mer än ; lite bilder från dagen kommer antagligen imorn, för malin är så seg som inte lägger in bilderna på min & melles blogg.. men som sagt så kommer bilderna imorn, och det här blir det sista jag skriver ! för idag då, måste plugga inför testet i svenskan imorn ! 
so good night and seeya tomorrow !
/ Lydic

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0