-.-

tror det eller ej. men jag sitter faktiskt hemma medans solen steker där ute och kommer förmodligen sitta hemma hela dan. fyfan vad jag är arg asså.planerna för idag var att jag och tjejorna skulle till den efterlängtade grönan som öpnnar idag ! men icke sa nicke, jag måste vara hemma idag eftersom vi ska få gäster hem idag. så nu sitter jag här och muppar framför datan, medans nathalije och malle skrattar och hare gött.
nejfan, tänker inte sitta kvar här hemma en minut till ! ska försöka smyga ut innan gästerna kommer, och åker nog iväg till Rinkeby. ( där alla mina kompisar bor, iallafall dom som är hemma över helgen ).
jaha, ska väll rusa iväg nu.
pussar / Lydic


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0