tillbaka!

som rubriken lyder så är ja tbx  igen !
orkar inte berätta om d som har hänt dom sensaste dagarna ja inte har bloggat men kan berätta lite om "kalaset" som var igår.
som sagt min lilla syrra fyllde 10 och hon hade en tjejmiddag igår . då skulle självklart inte våra föräldrar vara med så jag var tvungen att vara hemma med dom. Eller tvungen och tvungen , jag ville det . Eftersom att jag ändå inte hade nåra planer för kvällen..
Aja Nathalie var också där och vi hade det verkligen jätte skoj ! Haha jag och Natha gjorde vår egna bål och vi lyckades!Fevens (min syrra) kompisar tog flera omtagningar :D Haha sedan åt vi pizza också och jag och natha var jätte mätta efter bara en pizza som vi delade på . Haha gott var det iaf :)
Vi körde lite lekar och sedan vid 8 -halv 9 börja alla barnen rulla hem .
Natha sov hos mig och vi var uppe till inte så sent faktiskt , vi gick nog å la oss vid halv 2 - 2.
Idag vaknade vi runt halv 11. Gjorde inte så mycket faktiskt , förutom att äta ! Haha först åt vi frukost . sedan satt vi en stund vid datorn och kollade på nathas & malins blogg (
http://smaskit.blogg.se ) där en så jävla mobbad och omogen tjej hade kommenterat en bild på natha. Ni får gärna själva läsa vad hon hade skrivit . Jag har själv skrivit en kommentar till den omogna snorungen. Haha men Natha var bara bäääst ! haha läs själva så får ni se , det är inlägget där det är en bild på natha när hon gick i 6an.
aja efter det var natha hungrig igen så vi gjorde hamburgare och pommes . jag åt tomatsoppa . Mmm.. 
hehe, efter det skulle jag till vällingby och se när herrlaget i Akropol (basket) spelade, och natha skulle hem . vi gick tillsammans till bussarna sedan gick vi åt vart sitt håll till busshållsplatserna .
aja kom hem för typ 2 timmar sen, och ska hoppa in i duchen nu.
see ya don't wannabe ya ;D
 

backar alltid dig natha ! <3
(kunde inte klippa bort becka :S)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0