rubrik ?

hej :)
vakna nyss , å är trött som fan å har ont i hela kroppen -.-
aja många planer för idag ..
hehe, först så ska ja å pappa åka upp t vby å köpa inbjudningskort t min lillasyrra , som ska ha kalas på fredag .. och så ska jag köpa en väska , som ja har velat ha länge nu..
senare på dan har ja träning i tensta hallen -.- hatar den hallen , känner mig så instängd i den .. iaf träningen börjar kl 5 å slutar kvart över 6 ..
efter träningen ska ja nog ta d lite lungt i hallen , me några i laget .. sen måste vi åka t rinkeby å byta om t våra matchställ å ska fotograferas. jag hatar att vara med i foton !
å så sent vi ska fotas oxå ! asså ofta man fotas kl 8 på kvällen !
aja måste göra mig i ordning nu .
skriver mer sen ! :)
/ L

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0