boring!

har så jävla tråkigt just nu! så om det är någon som vill göra något så är jag med.
anyway har läst/hört att folk undrar var jag är och så, folk som helt enkelt inte har kunnat få i konakt med mig, och det är nog för att jag helt enkelt inte har svarat när de ringer, eftersom jag inte vet hur man gör (?) har nämligen den NYASTE NOKIA 3310! och inte vet hur man svarar på den och så. jag har också inte svarat på sms eftersom att jag inte har haft orken att köpa comviq kompis, eller snarare inte velat. pallar verkligen inte hålla på och smsa hela dagarna. men nu tänker jag fanimig ringa pappsen och säga att han ska köpa ett till mig påvägen hem, och så ska jag ringa natha och fråga om hon vill göra något.
/L
Grattis Malin 14 år imorn, snart så blir du en riktig fjortis ;P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0