säger som det är ...

okej jag säger som det är eftersom de flesta, jag känner har frågat varför jag inte har bloggat på ett tag, och jag har väl sagt att internet inte har funkat, men så är det inte. jag har "tjafsat" med mina föräldrar om något allvarligt och sagt massa idiotiska saker jag inte borde gjort.. men iallfall så har jag typ fått dataförbud hela sommaren och vart tvungen att åka till vällingby och låna böcker , som jag måste läsa under sommarn-.-, fast nu sitter jag vid min data här hemma, och jag kommer väl få sitta vid datorn vissa dagar. det beror väl på vad de är på för humör .. just nu är de på bra humör ! ;)
så nu vet ni det, see yah!

rest in peace Michael Joseph Jackson, my number one idol!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0