B A D U P D A T E !

uppps..(?) är kanske inte det rätta ordet, men om jag säger så här ; jag har inte fått ha tillgång till datan i några dagar as you probably already have seen.. varför , kan jag inte berätta but i'm back now ! ;)
iallafall sitter fastklistrad framför datan som om jag alldrig sett någon innan .. nu snackar jag med melle i lur, om hur bra hon är på fotboll och sånt. btw imorn är det frilufts&fotbollsdag med skolan imorn, yeeeees, me love ! ( not .. ) aja
ska sluta skriva nu och fortsätta snacka med melle :)
seeya don't wannabe ya ;)

 
btw vad tycker ni om vår nya header ? fin va :)


Kommentarer
Postat av: malin

as fin ju =) fast se till att ändra så att texten på rubriken i inläggen och på kommentarerna blir lite mörkare, man ser typ inte vad det står annars! puss ..

2009-06-04 @ 00:45:18
URL: http://malinhenningson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0