goodmorning ?

kanske lite sent för att säga godmorgon, men jag vaknade faktiskt nyss. äntligen sol ute, så att man iallfall har lust att hitta på något.. ska väl ut och träffa malin och natha. det var ju ett tag sen vi sågs. så det är väl dagens planer, ute med kompisarna! juste match var det ju igår också.. Sverige - Danmark 0-1. Sverige sög verkligen!
juste för er som älskar att spela basket, har chansen att spela mitt i Vällingby Centrum! jupp tro det eller ej, men de har gjort så att man kan spela streetbasket hela sommaren ! mån-fre 10-20 lör 10-18 sön 11-18! så passa på att gå ut och spela lite. det vet jag att jag iallafall kommer att göra på sommaren! ;)
aja ska käka lite frukost nu, skriver mera sen
/ Lydic

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0