home again ! ;D

tjaa sötisar! kom hem nyss efter att ha varit i stan med natha och sedan gått hem och sedan vidare till vällingby. i stan gick jag och natha runt i alla affärer man kan tänka sig, eftersom att den kvinnan aldrig kan bestämma sig! men vi kom iallfall hem med något som tur var!.. när jag väl kom hem sen var jag tvungen att åka till vällingby för att köpa lite grejer till både mig och min syrra, och så snäll pappa som jag har, skutsade han mig till vällingby =)
jaja ska hoppa in i duschen nu och sedan fixa mitt hår !
seeya soon ! /LYDIA

en inte så gammal bild på mig och sötaste malin!


Kommentarer
Postat av: ?

typ fösta bilden elr ni lägger aldrig bilder

2009-06-09 @ 17:54:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0