länge sen ?

shit va länge sen jag skrev.. eller så känns det iallafall. har faktiskt inte pallat, men nu är jag back on track ;)
igår var det skolavslutning också, skönt med lite sommarlov! bild på outfiten kommer senare. vaknade för en stund sen och kollade ut genom fönstret och vilket härligt väder vi har här i Stockholm ellerhur ? *nooot* hatar Sveriges väder, det suger verkligen. aja men nu ska jag gå och ta något att äta.
juste, fick en kommentar på inlägget under där det stod " typ fösta bilden elr ni lägger aldrig bilder". okej jag vet vi brukar sällan lägga in bilder och så, men jag har ju inte direkt en mobil jag kan ta kort med och så, eftersom att jag har pajat alla jag har haft, så får jag nöja mig med en Samsung, som jag har nu -.- men ska väl ta med mig kameran jag har här hemma och ta med mig den vart jag än går? så kanske det blir lite roligare att läsa bloggen då. så vad tycks ?
tog iallafall några egobilder igår, som jag snart kommer slänga in, så håll ut!
puss / lydic

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0