mickan, hjälten i mitt liv !

som rubriken lyder så är faktiskt mickan hjälten i mitt liv just nu.. undrar varför ? dels för att hon släppte in mig i hennes hus efter att varit ute regnet och haft friidrott och sen försökt komma hem kunde såklart inte det eftersom att mamma hade låst med polisnyckeln och jag har ju tappat bort all mina nycklar när jag var i gbg, och bara har hemma nyckel kvar. och  för att jag får siitta vid datorn nu! så tack ska du ha mickan !
som sagt sitter framför mickans dator medans hon ligger i sägen och ..... haha hon sover faktiskt !
aja kvällens planer var grillfest på pappas jobb, men inställdes såklart pga av Sveriges fitt väder !
men men ska väl vara lite social nu, och väcka mickan ?
seeya ;) / L.W ( lydia woldegebriel )


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0