mycket bad med natha ! :D

rubriken säger väl allt igentligen. igår var jag och natha i hässelby strand och tänkte bad men så blev det inte, vi satt på en brygga resten av dagen med två grymma tjejer, Felicia och Nickan! japp hon heter Nickan med N... sedan åkte vi runt lite med dom och fick massa grejer av dom också, haha jag och natha fick varsin solbriller och örhängen, som de precis hade varit och köpt, eller köpt och köpt..
iallafall så ska jag och natha åka dit igen, och den här gången så ska JAG iallafall doppa mig till midjan, om man säger så. men nu måste jag fixa mig och packa innan natha frågar om jag är klar..
bilder från igår ( baxade av natha! )
C yaah / Lydia


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0