nyvaken och trött som in i *******

som rubriken lyder är jag som sagt nyvaken och skit trött .. vaknade av att daniel ( lille brorshan ) hoppade i min säng och skrek att han har match om timma ! och självklart måste jag ta honom till hans match eftersom päron jobbar -.- men det orkar inte jag med så jag ringde daniels kompis och snackade med hans pappa om daniel kunde åka med dom, och det gick tack o lov ! så nu var jag bara tvungen att göra fukost till daniel och sen hjälpa honom med "utrustningen" och snart var han klar och redo för att åka. BP spelar han i, om det nu var intressant att veta.
jaja nog om fotboll.. hmm, juste snart är det ju skolavslutnig också ! har äntligen hittat vad jag ska ha på mig ! en lila klänning med ett svart magskärp till blir det. tyvärr har jag inga bilder jag kan visa, men ni får ju fantisera er fram ;)
aja ska gå och äta frukost nu! seeya :) / Lydia


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0