pigg och glaaaaad !

shit vad jag är pigg just nu ! har varit trött nästan hela dagen men nu är jag hur pigg som hälst!
måndag imorgon,plugget som gäller, jippi! kommer äntligen träffa alla kompisarna då ! det känns som om det vore en vecka sen vi sågs. har varit en av de tråkigaste helgen någonsin och imorn är det skola:) det är ändå också en chillig dag imorn. på förmiddagen kommer vi ju bara städa och sen på eftermiddagen ska vi gå till Grimsta gräsplan och se på när lärarna möter eleverna på fotboll. roligt ?
kommer inte ha tillgång till datan så mycket imorn,( om det inte blir ett snabbt inlägg i skolan ), eftersom det är mycket som ska göras. jag sak till vällingby, köpa nya leggings & roser tror jag, sen har jag träning också, och senare på kvällen ska jag ( om jag hinner ) permanenta mitt hår. fullt upp alltså !;)
aja nu ska göra mitt egna ansiktsmask, gjort av Avodkado, och ligga i skumbad. härligt !
c yaa ;) / LYDIA


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0