R.I.P Emelie

idag för 3 år sen dog en tjej i min förra skola. emelie hette hon och blev bara 12år. vi gick i fyran när vår lärare plötsligt kom in i klassrummet och sa att hon hade en dålig nyhet att berätta. " det är emelie" började hon meningen.. alla i klassen blev tysta, för vi visste att hon hade varit borta från skolan i några månader. vår lärare fortsatte meningen med tårar rinnande ner för hennes kinder: " emelie finns inte längre hos oss.." sa hon.
de flästa börja gråta, men inte jag .. jag var ju ganska ny i klassen och kände därför inte emelie så mycket .. senare fick vi reda på hur hon dog också. emelie hade inga vita "blodkroppar" kvar, bara röda. jag minns den dagen som om det vore igår, jag kände inte dig så mycket emelie jag sörjer för dina nära och kära.
vila i frid Emelie <3
/ Lydia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0