tillbaka!

heeeeeeeej ;D nu är jag tillbaka från Gävle, har varit riktigt nice och längtar redan tillbaka. där är allting så lungt och tyst. och saknar lilla bebisen också, stakarn har varit jätte sjuk dom dagarna vi har vart där.. men ett namn fick hon iallafall, Melat blev det, ett namn som kommer från Eritrea. anyway, dagarna vi spenderade där gjorde jag.. hmm, faktiskt ingenting förutom att chilla galet mycket !

nej men nu ska jag fixa mig och snart dra ner till mickan och gå och möta nathalie.har inte träffat mickan sens skolavslutningen så det ska bli nice och träffa henne!
gotta go / Lydia


Kommentarer
Postat av: natalie

tackar så mycket.

härligt att höra, jodå allt bra här med.

2009-06-16 @ 13:08:12
URL: http://natalieholm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0