my feets are killing me softly

kom precis hem efter att varit i kista och vällingby med shirin och pervin. shirin ringde mig för några timmar sen, och undra om jag ville hänga med till kista och hjälpa henne hitta en outfit till skolavslutning. hon tar allt i sista minuten den idioten. nej jag skoja bara men iaf, vi hittade inget där så vi åkte vidare till vällingby där vi mötte pervin också. men shirin är så petig och envis och nöjer sig med ingeting! så vi kom hem utan något, eller kom hem och kom hem, det var bara jag som åkte hem, de andra tänkte buss luffa.. jag kan inte fatta hur shirin pallar, när vi precis har varit i kista och gått och kollat i varje affär. jag är iaf skit trött and my feets are killing me !
aja ska sitta i soffan och chilla innan Sverige spelar mot Danmark ikväll, you better see it ;)
puss & kram / LYDIC

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0