fre, lör & sön.. japp tre dagar i ett inlägg!

tja! tänkte berätta lite vad jag har gjort under midsommar och i lördags.
fredag: jag och big sis åkte till kista och såg på baksmällan på bio. ( skiiit rolig film, rekomenderar den verkligen! ).
sen åkte vi vidare till big sis kompis,Gustav och sov över där med hans katt som är fett läskig!
lördag: sedan på lördan åkte vi vidar till Jordbro, där min syster bor. där städade vi och packade in det sista i flyttkartonger, ( hon flyttar idag ). sen gick vi till centrum och mötte hennes kompis Linda där, och köpte hem oss pizza. gott! efter att vi hade kommit hem och ätit våra pizzor, fortsatte vi med städningen och efter några timmars hårtarbete var vi äntligen klara och jag var redo att åka hem.
efter 40 minuters resa hem, gick jag ut och träffade natha. vi var ute i vår förra skola och gungade och hade det jävligt roligt! vid 11 kom jag hem och åt sen gick jag och la mig för att jag var så jävla trött!
söndag: idag så kanske jag och natha åka till något bad och bada! roligt roligt!
ska gå och äta frukost nu, seeya / Lydia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0