090322

hejhopp karins snopp ! hur mår ni ? själv så är man sjuuukt trött !
igår så hade jag match, mötte alvik. 25-50 till oss.
efter matchen i omklädningsrummet såg jag Lizzie's undebara nya skor från dinsko tror jag.iaf dom var fett fina och jag bara måste ha dom ! så idag mina kära vänner, ska jag till barkaby och köpa dom. ett par vita och svarta.
så det är nog dagens planer, en lite shoppingrunda i barkaby. juste ska köpa en ny spegel till mitt rum. köpte en,för inte så länge sen, men blev inte nöjd. eller igentligen så var det pappa som köpte den, och nu så har han tappt bort kvittot, så jag kan inte lämna tillbaka den. suck. ingen fara, så snäll pappa som jag har, ska köpa en ny till mig idag !
älskar dig pappi! <3
väntar på att pappa ska komma hem från gymmet, så ska vi strax åka.
va skönt, har precis gjort klar läxorna, så nu slipper jag vara hemma och plugga. jippi !
aja måste göra mig iordning nu.
peace and love / L

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0