försovt mig !

faaaaan ! har försovt mig till första matchen för idag. hatar det här ! jag försökte lägga mig tidig och var taggat för matchen, men satt jag uppe hela kvällen och smsade. typiskt mig. och nu är det kvartsfinal i 95serien och jag missar den!
menmen nästa match är vid 12 så den kommer jag på och spelar. även då spelar vi kvartsfinal fast i 94 serien. vi är så duktiga som ställer upp i båda serierna.just nu är vi bland dom 8 bästa spelarna i 94serien, och i 95 serien kan ja säga att vi är bäst i Sverige. haha det känns fett skönt att säga att vi är bäst i Sverige för det är vi ju !
haha iaf nu ska jag äta en nyttig frukost så jag håller mig vaken hela dagen.
puss & kram / L

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0