olycksdag ?

tjaa allihop ;D
som malin har skrivit i hennes blogg ( http://malinhenningson.blogg.se) så är det hennes & min otursdag -.-
okej, den "olycksdagen" började med att vi typ hade rast och satt inne i no-rummet. Vi var några och sjöng till "so sick" med neyo. Malin hade lagt sin lur på en hylla för att slippa hålla i hennes lur medans den filmar oss och våra vackra röster (sajk). haha iaf vi satt på borden i klassrummet och malin ställde sig upp och gick mot hyllan för att stoppa vidion typ,  och malin visste typ inte att bordet var fuckad och inte är gjord för att stå på. Men hon ställde sig iaf på bordet ánd the next thing you know låg malin över hela golvet.Det såg ut och göra ont iaf ! aja Melle låg också på golvet fast hon skrattade bara .. Det är typiskt Melle, ska alltid skratta i fel tillfälle -.- aja malin klarade sig iaf utan några "alvarliga" skador, elr hon har fett ont i armen iaf. Haha och alla gick och petade på hennes arm. Stackars stackars Malin..
aja det var om malin det.
Jag däremot gjorde mig också illa, fast på handen och skämde ut mig för typ hela enheten !
det började med att jag och några andra "spelade" sanning elr konka (stavning?).
pilen kan vi kalla den, pekade på mig och modig nog valde jag konka, höhö och jag skulle gå fram till emil och krama honom. No problemo, han skulle ju ändå fatta att vi körde sanning elr konka så.. haha iaf jag höll på att gå fram till han när en dum kille kom springande i mig så jag bara ramlade !
bög jävel ! .. aja nångång i livet måste man ju skämma ut sig ;P
haha iaf det var nog inte så många som såg det, bara dom som var med på "leken" -.-
aja sen var det massa andra saker också, t.ex som att en kille i 9an name called Dacho , tog Malins lur idag och såg en bild på mig och jag tror .. att melle också var med på den, som han inte skulle sett. Ska nog inte ta upp vad som var på bilden men ni kan ju alltid gissa ? :P
haha iaf nu vet alla 9or om det , för såklart skulle han gola till alla hans vänner, som bara råkar vara alla i skolan ! .. menmen, man ska ju alltid tänka posetivt , 9orna slutar ju ändå snart så efter den här terminen behöver jag inte bry mig mer !:) hehe, så har jag också halkat ett par gånger på vägen hem till Melle och till träningen med Natha Malin & Melle ofcourse ;)
aja kom hem för typ några timmar sedan och ska äta lite innan jag går och lägger mig :D
skriver mera imorn
/ L

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0