trevlig men stressig dag -.-

idag äre måndag, första dagen då skolan börjar.. jag tyckte att det skulle vara trevligt och inget stress men det var RENA motsatsen till det jag liksom trodde (a) ...
OMG jag vill också vara i Italien, en kille i min klass var där nu är han jätte brun :O
Matte matiken var så jäääääävla jobbig, vi har 6 sidors läxa och jag har inte ens börjat. eller jag har det men jag ligger på första sidan va fan -.-
aaa, men iallafall SO;n var också lite stressig.. men ROLIIIG :D
hahha jag satt med lydia & adi :) sen kom alex då & då till adi för han var framför datan.
hur som helst mot slutet av dagen hade vi läxhjälp. Det var jätte roligt :D
jag älskar att gå till läxhjälpen :$ (a)
men ja gillar inte att plugga bara att stirra på någon :)
aja min dag har vart rätt chillibilling :D fett soooooft B-)
jag får bara ryck ibland och skriver saker som jag inte ska skriva -.-
hahaha hejdå puss&kram
imorn är det en ny dag vi måste se vad som händer då :)
HAHH hej så länge

/ melike B-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0