DÅLIG PÅ RUBRIKER ..

shit. det känns som om ja inte har skrivit ngt på länge nu. men jag har fullt upp på dagarna..

så här brukar mitt schema se ut en helt vanlig vecka;

måndag.

börjar skolan 9.10, har massa lektioner och slutar 15.00. sedan har jag läxhjälp i skolan som börja 15.10, brukar bara vara där till 16.00 .. annars hinner jag inte till träningen som börjar 17.00 i tensta hallen.

tisdag.

börjar skolan 8.50 samma med där, har massa lektioner , OCH idrott , som jag dock brukar ta med mig idrottskläder. senare på eftermidagen har jag träning, i ungdomenshus i Rinkeby från 18-19.30.
onsdag.
börjar skolan 8. har svårt för att vakna i tid , så jag brukar oftas komma försent till slöjden. efter skoldagen brukar jag vara med kompisar, men ska komma ihåg att skriva iaf 1 inlägg då.
torsdag.
torsdagar  är det bara skolan som gäller. har inga tränigar eller nåt sådant , men brukar vanligtvis vara med kompisar då också. då har jag tid att blogga men det är väl tröttheten som hindrar mig :p
fredag.
fredagar börjar jag 8.10. skola till 1. sedan är jag med kompisar , hittar på något roligt . sen har jag träning.

på helger är det antingen match eller träning , så då har jag verkligen inte tid att blogga. men jag sk iaf försöka skriva några inlägg då jag har tid efter skolan ..
aja nu måste jag dra. ska städa hela huset med big sis. imorn har lil sis släktfest så måste städa huset ordentligt mycket. sedan har jag match vi 4-5. skriver nog ett inlägg så fort jag kommer tillbaka :)
pusshej
/ L


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0