hemma ! ;D

tbx från min match ! :)
vann matchen som vanligt dårra , kan man väl säga (?)
haha iaf mickan och bellan åkte med mig dit . när vi var framme i rinkeby ( där jag hade min match ) så mötte melle och hennes lille syrra Meine om hon nu stavas så. sjukt sööt hon är.
iaf vi gick tsm till hallen , eller jag sprang in för att jag var jätte försenad. ( vi hade missat bussen i spånga ). aja dom såg på min match och tyckte väl vad dom nu tyckte om hur jag spelar ;P
haha iaf efter matchen drog vi hem till melle och åt mat. det var typ turkisk mat. tack för maten det var verkligen jätte gott !
efter besöket hos henne åkte vi hem. haha när vi var i spånga och väntade på bussen , var det några killar i en annan buss , och kollade på oss hela tiden(  skryter ?) hah nej , men det kanske var för att jag och bellan dansade på gatan och passade min basketboll till varann hela tiden ! hhaha roligt var det iaf. en stund senare kom vår buss och där var vi inte ett dugg lugnare. vi sjöng typ "hakola mattata" som går på lejonkungen. och så sjöng vi "so sick" neyo's låt ni vet ;P
aja några minuter senare var vi hemma och nu sitter jag vid datan och muppar. ska ta en snabbdush,sen så måste jag baka , massor med kärleksmums.( haha nathas favorit ;) haha ska dock ta fram kläder som jag ska ha imorn till släktfesten :D
a
ja mångaa pussar
/ L

ps, kommentera mkt nu ! har inte fått några kommentarer än !


Kommentarer
Postat av: Mikaela

tahahhaha, glömmer aldrig!:D

2009-03-07 @ 21:41:57
URL: http://mmikajela.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0