fredag ! :)

tjaa !

grymt rolig dag idag ! , kort skol dag, hade 2 lektioner + mentor. efter skolan skulle ja och några till, till vällingby för att köpa present till bellan, som fyllde år i måndags ( grattis fjortiis !) och ska ha tjejmiddag. men först gick jag mickan och bellan hem tsm. jag skulle hämta lite pengar så jag fick springa hem för att vi skulle hinna med bussen upp till vällingby. aja, vi hann inte med bussen, och vi fivk springa till busshålsplatsen ionödan -.- sen fick vi vänt i 10 minuter på bussen, och den kom, när den kom. när vi var framme i vällingby gick jag och mickan till HM,där natha malin och melle och bellan gick till Lagerhouse och skulle köpa några grejer till tjejmiddagen.
iaf så hann jag inte köpa ngt, för att mamma kom till vällingby, och vi skulle till Thorilds plan (elr hur det nu stavas..) till frisören, där jag klippte mig och typ platta mitt hår...
det tog sin stunt och vid 4- halv 5 var vi tillbaka i vällingby och jag fick springa in till HM och köpa presenter. köpte en nagellack och ngt mer till anskiktet ( tror jag ). hah aja sen sprang vi till bussen och hann med den precis. kom hem sen efter typ 5 min och hoppade direkt in i duschen. sen bytte jag om och sprang till bellan. var där vid 10 i 6 typ.
aja, vi hade det iaf skiiiiiiit roligt hos bellan idag. "råkade" bara starta ett kola & chokladsås krig. haha (sorry bellan!). haha så sjöng vi lite singstar ABBA. haha och om jag får bestämma så tycker jag att , jag & natha var bäääst på sjunga & äta ! haha. efter det så var vi tvugna att städa. (som det såg ut asså!). hehe , nathas framtida jobb. haha nä skoja bara. men iaf sen började jag och mickan rulla hem. 
och nu sitter jag här och tråkar. ska gå och lägga mig nu, ska vakna 12 imorn, och se på mickan och bellans match, senare på eftermiddagen så har jag själv ´match i rinkeby . nån som vill komma (?).
aja godnatt, måste sova nu.
puss ! / L

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0