...

tjaaa allihopa !
okej, skit rolig dag det har det varit. ska försöka göra det kortfattat.
vid 3 tiden , kom natha till mig och vi tog bussen till vällingby. där väntade malin på oss vid t-banan.
sen gick vi till K:fem , ( där halva Sveriges befolkning redan var ) och kollade på det knasiga folket som, stod säkert i 1 timma, för att få en liten autograf av EMD. seriöst , dom är ju inte såååååå bra , elr ? haha iaf vi gick runt och buade åt EMD. sen drog vi hem till malin, för att vi var hungriga. haha när vi kom dit, fixade vi först malins nya säng. sen slängde vi in risgrynsgröt i micron, och åt. gott var det.. sen satt vi i malins rum och snackade om allt som går att snacka om. efter allt snack, hade vi tråkigt så vi bad Emil att komma till ripvidet. Och gullig som han är. gick han ända till ripvidet ( asså en lekpark typ ) och han bor typ skiit långt därifrån. haha aja, vi mötte honom där, och gungade lite typ. sen drpg vi till mitt område, och duktiga som vi är, så GICK vi dit ! haha , bor ganska långt därifrån, jag med.
haha , när vi äntligen var framme vid mitt område, så drog vi till björnidet ( också en lekpark, vetefan varför dom kmr på så fåniga namn..) och mötte mickan. där var vi ett tag, sen var jag tvungen att rulla hem.
nu sitter jag och kollar på ett skitbra pogram på mtv, ett danspogram typ. den är nog snart slut. sen så tar jag väl en snabbdusch , och hoppar in till min älskade säng, så får jag väl sova i länge nog.
imorn är det tråk skola igen , och jag har hemspråk klockan 8 .
aja ska hoppa in i duschen nu puss
/ L

Kommentarer
Postat av: Anonym

Heej saknar dej mest lydia!!!!

Vi får höras

Älskar dej

Gå in på min blogg



// vendela

2009-03-16 @ 20:00:25
Postat av: lydiiiiiiic

tjaaaa ;)

saknar dig oxå gumman:)

grymt bra blogg , puss "hjärta"

2009-03-19 @ 14:47:17
URL: http://lymell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0