gårdagen / dagen

hej allihop!
berättar lite kort om gårdagen. slutade skolan 3 och tog tåget direkt till hammarbyhöjden där malin skulle färga håret mörkbrunt. det blev skint fint och efter det tog vi tåget in till stan där vi snabbt gick till kebabhouse där vi alla tre ( ja malin & natha ) åt kebab m bröd. gott gott. haha efter det gick vi till Dinsko där natha köpte svarta pumps, mycket fina men hon tvekade ibörjan så jag och malin övertalade henne. haha efter det var alla trötta såg vi tog tåget hem. i tåget var det massa flum och skratt, haha fett kul det va. iaf kom hem runt halv 9 kanske och sov efter en timma typ.enough about that.
idag är det fredag ! tänkte vara hemma och sitta å titta på film hela kvällen äta massor av godis med min mysiga familj -.-
aja ska äta middaaag nue, puss på er !
här är några bilder från gårdagen :
     
   
bild 1: före bild på malin
bild 2: efter bild på malin
bild 3: på mig och malin, väldig fin ( noot )
bild 4: på malins hår
bild 5: på melle malin natha och mig i skolan
bild 6: och jaa vi är kända !
/L


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0