snacka om chokerande dag !

hej , vet länge sen ja skrev något, har inte pallat skriva något, om jag ska vara ärlig (a)
aja, nu skriver jag iallafall ! så gjort idag då ? själv så har det inte hänt något roligt direkt, bara en tråkig onsdag !
efter skolan var ja hos mickan, och vi gjorde typ ingenting.. sen drog vi ut med med maja ( mickans hund). vi började gå mot parkeringen, där vi bor när ja ser pappa och lillbrorsan gå mot parkeringen, så vi börjar gå snabbare för att hinna ropa på honom. när vi sen är inte så långt ifrån dom,så ropar ja på pappa, och frågar vart han ska. han svarar tillbaka och säger att han ska åka och hämta lillsyrran. sen tittar jag runt och ser inte vår bil, och ska precis fråga vart den är, där daniel ( min bror ) skriker och säger att pappa har köpt en ny bil ?.. jag tror självklart inte på honom, tills jag ser dom gå in i en splitter ny och glittrande bil. jag blir såklart lite chokad, men hoppar glatt in i bilen & polisförhör honom om allt..
sorry mickan, för att ja dissa dig.
efter att hämtat syrran åkte vi upp till vällingby en stund , och gick runt i alla affärer. jag prövade en jacka från H&M men köpte den aldrig. efter en stund åkte vi hem. vi svängde in till parkeringen, men stannar långsamt för att en bil är frammför oss. helt plötsligt springer det förbi en tant och pang , så kör bilen frammför på henne ! fan va jag blev rädd ! men iaf så springer den galna bilchaffören ut från bilén och pappa med, för att se om hon är okej. hon mådde som tur var heltokej, och gick därifrån snabbt. hon var fett skumm! iaf så kom ja hem för typ en timma sen, och ska äta vofflor nu, fett gott !
puss !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0