.

alå folket, just nu sitter ja och har tråkigt, tråkigt&tråkigt. Ja väntar på min mamma & lilla syster som är i arlanda.
Min lillasyster har vart i turkiet i alanya.
omg ja vill oxå åka .. det regnar ju här hela tiden ? :s ..
haha glömde skriva om igår & i torsdags;

Torsdags; haha ja vaknar vid 11 loggar in i msn, sen de kommer ju ett ljud när man skriver så att man ska kunna höra att någon har gjort de, haha aa som sagt så logga jag in ... efter 2 sek BOMBAR kubra, asena & mimi mig sen man ser att någon utav dem vill grilla. Sen kom vi överräns att vi ska grilla, asena, sara & alma åkte t tensta för att köpa kötttfärs för att den dumma turken kubra skulle göra köfte -.-
hah aa & ja fixa vattenpipa, sen gick vi o gick vi hittade inget ställe att sitta på men till slut gjorde vi det.
sen tände vi grillen & mixa trixa vattenpipan HAHAH DET KALLAR JAG FÖR CHILL (;
de kmr bilder längst ner (:

Fredag; ja fredags var också en chillig dag men inte lika chillig som i torsdags.
haha igår så kom kubra t mig & vi snacka om nanmsdagar (a)
haha kubra håller på säga att ja har namnsdag på måndag för de står märta & hon kallar mig för både ärta o märta -.-  hahah medans hon säger de så säger ja att t***n har namnsdag hahahah aaa vi höll på så minst i enhalv timme ( typiskt oss )  haha efter va vi ute elr vi hämta lili sen efter hämta vi mimi sen mötte vi asena & sara :) 
sen tagga typ ja & sara t tensta men inte tillsammans, ja åkte dit m moppe & sara åkte m tåg :) 
sen resten av dan va ja i tensta :) 

Bilderna från grillen 
 
    

bild 1 ; haha på mig & pipan :)
bild 2 ; halva familjen :) <3
bild 3 ; haha alltid vi :)
bild 4;  kubras " berömda " köfte -.-
bild 5;  ahah mimi när hon fixa korven skit söt <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0