fräch och fin ! ;)

sho alla bloggläsare! sitter framför datorn med inte riktig en sån här: .. men en liknande. låg i badet i cirka 2 timmar och gjorde sen inpackning i håret som gör håret mjukare. så nu känner jag mig fräch och fin! ;)
åkte aldrig upp till vällingby idag.. pallade inte, så jag satt hemma och hade det tråk! menmen imorn är det skola och en dag närmare gbg ! fan vad jag längtar. har inte ens börjat packa än, och kommer nog inte göra det förnst på tisdag kväll, eftersom att jag har träning både på måndag och tisdag. och på tisdag ska jag hinna åka upp till stan med big sis och byta min converse, som jag redan har ångrat att jag köpte .. typiskt mig.
har inte riktigt något mer att skriva, just nu.. blir väll ett "godnatt" inlägg senare.
puss / LYDIA
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0