good morning!

sho alla sömntutor ! sovit gott ? det har iallafall jag och mickan. eftersom att jag var ensam hela kvällen igår, för att alla hade gått på ett bröllop, så ringde jag mickan och fråga om hon ville sova hos mig. efter två minuter kanske så sprang mickan upp till mig och vi hade det väll det skoj ett tag innan vi hade startat ett litet bråk mellan några, som jag nog inte ska ta upp här.. men iallafall så vaknade vi för nån timma sen och har precis ätit frukost. 
planer för idag ? japp, tänkte åka upp till vällingby och köpa lite grejer som jag behöver innan jag åker till göteborg på onsdag. så om någon vill hänga med upp så är det bara att ringa till luren vetja ;)
jaja ska vara lite social nu, och ge lillebrorsan the computer.
puss / Lydia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0