happy me !

vill bara skrika ut nu, är så himla glaaaaaad, på gott humör helt enkelt.. det är fredag, solen steker och livet leker! haha. snart eller typ vid halv 7 så ska jag åka iväg med familjen till brorsans match i vixsjö. lite tråkigt att gå på på en fredag men jag har faktiskt lovat honom det, och jag håller vad jag lovar, oftast iallafall! är väl hemma vid 8-9 tiden då, och vet inte riktigt men ska kanske gå och träffa malin och natha, hwo knows ?
juste har fått en ny kusin idag också ! min morbror har fått en dotter. egentligen, varför säger man har fått en dotter/son ? man har ju gjort barnet! haha tänk hur det skulle låta om man t.ex. sa "min morbror har gjortt ett barn" haha va roligt det låter! haha nej nu ska jag sluta säga massa tokiga saker och fixa mig.
 Se hela bilden
/LYDIAAAAA


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0