inlägg i skolan :)

sho sötisar ! är i skolan nu och har hål timme i svengelska.. vete fan vad jag ska göra eftersom att melle är hemma för att .. ? vet inte riktigt varför, menmen jag får väl sitta här och ha det roligt för mig själv!
efter skolan är det läxhjälp och sen träning som gäller. efter träningen ska jag nog packa resväskan eftersom att jag inte kommer att hinna göra det imorn då jag också har träning plus att jag ska till stan och byta mina converse med syster.
vet inte också om jag kommer ha tid för bloggandet nu också, eftersom att det är fullt upp och att jag åker ju till göteborg på onsdagen, som jag nog har skrivit ofta ;) kommer heller inte orka skriva något när jag är i hotellet. för där ska man ju relaxa ( stavning ? ) och sitta i jacuzzin och softa .. haha mern vi får se ;)
nej nu ska jag .. hmm, vet faktiskt inte vad jag ska göra, men eftersom att jag inte har något mer att skriva så säger jag puss & seeya later ;)

/ Lydia


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0