jahapp, va ska vi ha för rubrik idag då ? hmm..

okej sitter här vid datan, och äntligen funkar internet ! den har hållt på och fuckat upp sig hela tiden..
jaja va händer ikväll då ? ska ut och suupa ! haha nej skoja bara.. skulle aldrig dricka , höhö. nej men imorn är det plugg som gäller , hemma ! har studiedag, så vi är lediga från skolan !.. men inte från läxorna ( fan ! )  ska nog plugga med mickan, vi får se.. senare på dagen ska jag väl träffa nathalie, ellernåt.
nej men nu ska ja kolla på ett av mina favorit pogram ; the parkers !
äälskaaaaaar komedi !
"the parkers" , "mad tv" , "vänner" "joey" "lo cash" är väl dom komedinpogramen jag brukar kolla på.
"americas next top model" följer jag också, me love !
så nu tycker jag att vi alla tar och säger ; god bless the comedy pograms !
om 2 minuter börjar The Parkers, som jag rekomederar att se ! på ztv kl 11 varje vardag typ.
and now i have to go, so seeya suckers !  
/ Lydic


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0