nathalie och malin läääääs !

sho alla, det var ett tag sen jag skrev något, och har faktiskt en god anlednig för det! igår var jag ju i midsommarkransen hela dagen från klockan 8 på morgonen, och kom hem halv 10. orkade inte skriva när jag hade kommit hem efter en lång dag som arbetare. men nu skriver jag ju! höhö. planer för idag ? vet faktiskt inte, kan inte svara på sms längre, har inte pengar på luren och min comviq har gått ut !
så jag hoppas att nathalie,malin och alla andra där ute läser detta ! så vill ni något, så får ni faktiskt ringa ! och ni andra som inte har mitt nr.. feel the pain ;) 

Alain clark - Father and friend så jäkla bra låt !
/ Lydic

Kommentarer
Postat av: natha & malle!

varför gjorde du lösen på våra bloggar för din åsna ? ;D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0