saker ni inte visste om mig ..

* jag kan dampa närsomhelst ( och nej jag har inte ADHD )
* jag gillar någon ( inte chris brown då )
* jag har över 50 bilder på chris brown i mitt rum, som jag pussar nästan varje kväll innan jag går och lägger mig ( a )
* jag föddes 15 dagar försent
* jag har en bästabästa kompis, men umgås med andra vänner oftare
* jag har fixat ihop de flästa förhållande till mina kompisar
* jag brytit min arm när jag var bara 1 år gammal
* jag är närmare min pappa än min mamma
* jag älskar att sjunga även om de flästa inte tycker att jag är särskilt bra på det.
* jag har förändras mycket genom åren ända sens jag flyttad från Rinkeby
* jag har varit hatad av mina vänner men är nu älskad av de flästa
* jag säger vad jag tycker och tänker när jag vill, och brukar inte tänka om jag har sårar andra
* jag har ALDRIG prövat röka, och kommer ALDRIG att göra det
* jag kan va smart ibland även om de flästa ser mig som en dum blondin på insidan
* jag kan inte sova när någon ser på
* jag har tävlingsimmat i 4 år men inte längre
* jag spelar i Sveriges bästa 95 lag och har vart nordiska mästare för 2 år sen

/ Lydia


Kommentarer
Postat av: johanna

vilken sport spelar du?

2009-06-03 @ 15:54:55
URL: http://mydaays.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0