tillbaka

okej nu är jag tillbaka igen.
åkte till vällingby med malin och chillade lite där, sen drog vi till mickan och kollade på One Tree Hill. efter det rullade vi vidare till mig och satt på balkongen och kastade ner pengar till grannen. haha vi slösade på pengarna men det var faktiskt roligt ändå, för varje gång vi kastade så hamnade de på gräset eller under något, men fjärde gången gillt så hamnade den på marken. haha jag vet, vår humor är keff, men såna är vi.
sen skulle malin hem och äta så jag följde med henne till bussen, och om någon timma eller nåt ska vi ut igen och träffa natha som är tillbaka från sin farsa.
bilder kommer säkert senare, och video från igår när jag och malin dansade.
ska väl göra middag för mig själv, för som det ser ut just nu så kommer ingen hem förnst senare ikväll, så vi får väl hoppas på att jag inte bränner upp hela huset nu.
lite creepy faktiskt, hela huset för sig själv, höhö.
write more later..
seeya don't wanna be ya / Lydic

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0