trött som faan !

kom hem för en timme sen kanske och är helt slut! har sprungit 5km med skolan idag, med min stukade fot, and guess what?! jag trampade snett med foten, på min stukade fot! så nu har jag skiiiit ont, stakars mig! nu tycker ni säkert att jag är dum ihuvudet för att jag överhuvudtaget sprang, well det tycker jag med. men jag liksom gjorde det för att... vet inte faktiskt varför jg gjorde det, kanske för att jag inte vill vara kvar själv i grimsta med några nior och hålla koll på andras väskor och sånt? men men nu ska jag iallafall käka lite eftersom att i min fitt skola så måste man ta korv en i taget! och sedan gå och ställa sig i led igen, där redan minst 100 andra elever står. och så snäll syster som jag har så har hon gjort lunch till mig, hmm udrar va det blir ;P
c ya / Lydia


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0