rubrik ?

back från träningen nu. det gick bra, hade vår nya tränare som är skiiit sträng, men rättvis ;) jaja det gick iallafall bra och var roligt. kollade lite snabbt på desperate housewives, men det gick inte och höra eftersom alla i huset snackar om allt mellan himmel och jord, höhö och alla våra andra tvn funkar tydligen inte.. jävla kom hem !
det har varit en chill dag i skolan idag. började skolan med engelska och jag hade redovisning som jag satt och gjorde på datorn hela kvällen igår, men det gick iallafall bra. sen hade vi so där vi gör en pjäs som ska handla om mobbning, och eftersom vår so lärare har opererats så hade vi en vikarie. min grupps pjäs är ju fan bääääst ! haha jag och natha mobbar gabbe och natha spelar blatte. kan det bli bättre ? haha skulle inte tro det bre ;D
sen hade vi lunch okej mat, sen så hade vi ute gympa, roligt för fösrta gången ! sen hade bajs matte och sen no i typ 40 minuter sen fick sluta av vår snälla no lärare.
jaha let's talk about the plans for the weekend !
på fredag är det ju my bbday så då är det väl paaaaarty med kompisarna! på lördag åker jag till gävle med hela tjocka familjen och morbror för att hälsa på morbrors girlfriend. och kommer förmodligen spend the night there och kommer på söndag. sen måste jag ta fram kläder som jag ska ha med mig till gbg och tvätta kläderna ( och ja jag kan faktiskt slänga in kläder i maskinerna, trycka på knappar och starta den ). hinner verkligen inte packa resväskan på måndan eller tisdagen för då har jag träningar. menmen nu ska jag lyssna på allt skit snack som big sis har att säga;) haha det är så vi gör det i min familj, snakcar skit om allt och alla, höhö. sen ska jag ringa mickan också som jag skulle gjort för ett tag sen.
puss och kram / Lydiiiic


några bilder på min syster, förutom den första lägst ut till höger. det är hennes kompis :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0