gårdagen !

jaha nu är jag äntligen pigg nog för att skriva lite.
igår så åkte jag och malin i täby för att kolla på mickans match som började runt tolv, så vi började åka från vällingby vid 9 typ.
det tog ett tag innan vi hittade fram dit, för vi hade tydligen åkt förbi med bussen ( dumma som vi är ). och när vi äntligen kom fram till täby skulle vi hitta till hallen där dom spelade, men såklart så gick det inte så bra. det tog en halvtimma innan vi hittade dit,och då hade matchen precis avslutat ! så vi bestämmde oss för att åka in till centrum för att shoppa lite, and next thing u now, we was in the city ! höhö, det var skit stort där och det var fett svårt att hitta till alla affärer.
efter allt shoppande sprang vi nästan in till donken, och stod i led i gudvethurlänge. och när det var vår tur och vi hade beställt och så, och malin betalade me en femhundring, så sa kärringen i kassan att dom hade ont om växel så vi var tvungna attt springa till nån affär och växla, och sedan tillbaka i led på donken. sen var det äntligen vår tur, IGEN och som tack för att vi hade gått och växlat pengarna fick vi varsin gratis glass. haha så den elake kärringen, visade sig var en snäll, höhö. sen åkte vi till hallen igen, och kollade på mickans andra match, dom vann med 3-1, bra spelat mickan !
höhö sen åkte vi hem och fan va skönt det var att vara hemma igen !
vet inte direkt vad som händer idag, kanske vara med kompisarna.
men nu har jag inget mer att skriva så jag slänger in lite bilder från i helgen.
 
bild från i torsdags, jag ( drogad jag vet ) natha becka och malin !

jag och natha på flumhumör , på väg till becka

jag och malin <3 ice cream !

kramkalas i min varma jacka !

Kommentarer
Postat av: mickan

jackan e faktiskt min :)

2009-05-03 @ 14:06:19
Postat av: Lydic

höhö nej vi skulle ju säga att den är min !;)

2009-05-03 @ 16:01:12
URL: http://lymell.blogg.se/
Postat av: malin

eller hur mickan, förstör inte det roliga =)

2009-05-03 @ 16:27:22
URL: http://malinhenningson.blogg.se/
Postat av: mickan

ja men den e min ! jag har köpt den

2009-05-03 @ 17:52:47
Postat av: Lydic

aha mickan ta det här på allvar oxå.

du har ju aldrig ändå använt den, intesant ?

2009-05-03 @ 19:36:43
URL: http://lymell.blogg.se/
Postat av: mickan

nej ändå ?

2009-05-03 @ 20:38:46
Postat av: malin

haha men mickan kan ju inte ta vissa skämt ;D så är hon , haha puss på dig mickan

2009-05-03 @ 21:04:30
URL: http://malinhenningson.blogg.se/
Postat av: mickan

a precis ? sluta skämta om dt dårrå ?

2009-05-04 @ 15:47:59
Postat av: malin

vafan blev du så sur förrå ? =) surpuppa

2009-05-05 @ 20:13:02
URL: http://malinhenningson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0