valborg ! ... not as we had expected :(

sho alla, haft en bra morgon ? det har ja inte ! har inte sovit så mycket inatt efter en lång kall kväll i hässelby ip där brasan var. det var inte direkt som jag natha och malin hade planerat valborg, men det fick duga .. vi träffade också några killar där som vi var med typ hela kvällen, och vi ska nog träffa dom idag också , efter att nathalie har vaknat , och det kommmer nog ta en tid..
men nu ska jag hoppa in i duschen äta lite frukost och vänta på att natha ska slå en pling !
och bilder från igår kommer lite senare ( har fortf inte en lur som ja kan ta kort med, så ska väl ta några bilder från natha malin och becka )
seeya / Lydic


Kommentarer
Postat av: sandra

hej Lydia, Sandra här tänkte bara säga hej ch ville att du skulle gå in i min blogg http://gossipangelgirl.blogg.se

2009-05-02 @ 22:08:35
Postat av: Big sis

Fröken nu har jag läst din blogg... De e vissa punkter vi ska ta upp sen när vi ses!

2009-05-13 @ 15:02:32
Postat av: lydia

haha men eden, varför sa du inget när vi träffades då ? ;D nä juste, det finns inget å ta upp, och om du menar om killarna som jag har träffat så är det ingen big deal om det liksom.. du vet ju själv att jag kan ju alltid berätta om tommy t morsan , eör ? ;O

2009-05-13 @ 18:00:49
URL: http://lymell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0