en dag i stan

sho, kom hem för en timme sen kanske, från en heldag på stan med milcah och natha. eller natha gick hem lite tidigare för att hon skulle städa eller något. iallafall hade jag och milcah roligt, eller haha vet inte riktigt om milcah hade det eftersom halva dan gick ut på att vi letade efter mina convers, men vi hittade aldrig dom, såklart (!) aja kom iallafall hem med några andra convers, svarta och låga , en t-shirt och 2 linnen. och precis när jag och milcah skulle hem så såg jag min drömprins ! han gick bakom oss med hans kompis och gissa om jag inte höll på dö fan! så det vi pratade om när jag och milcah var på väg hem var om honom. fan, kom precis på att han slutar i vår skola snart och börjar på gymnasium ! faaaan.. men som tur är, så bor vi ju grannar, så jag kommer ju se honom ofta ! :D
jaja ska hoppa in i duschen nu puss
lydia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0