enköping here I come ! ;)

vaknade precis av de underbara kvittrande fåglarna.. känner att sommaren äntligen är på väg och är skit glad.
orkade inte riktigt skriva igår kväll efter matchem och det så tänkte berätta lite vad jag gjorde..
kollade på min brorsas match där de vann 7-0. sen rullade jag vidare hem där jag kollade lite på "berg flyttar in", när jag sen kom på att jag skulle messa malin när jag hade kommit hem. så jag gjorde det. och en stund senare möttes vi vid björnbodaskolan, och gick runt och snackade lite.. sen vid 11 tiden var jag tvungen att gå hem, eftersom att jag idag skulle åka vid åtta på morgonen till enköping till mina kusiner, men ingen pallade vakna, så vi kommer att åka lite senare på dan.
aja nu ska jag hoppa in duschen.
peace / Lydiaaaaa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0